052-3002525

שירותי אריזה ופריקה

מעבר דירה הוא אחד המעברים המורכבים והמלחיצים ביותר שכל אחד עובר בחיים. התהליך כולל אינספור פרטים שצריך לטפל בהם, בעיקר אם עוברים דירה עם ילדים, בעיקר אם עוברים לעיר אחרת. לכן, אם אפשר להוריד חלק משמעותי מהלחץ עם שירותי אריזה ופריקה של MULTI – WAY  – הרי זה משובח.

אז מה בדיוק כוללים שירותי אריזה ופריקה? למה זה כל כך משתלם ואיך עושים את זה?

שירותי אריזה ופריקה – לצורך מעבר דירה וגם לנשמה

התהליך הטכני של אריזה ופריקה הוא מורכב וארוך. לעיתים קרובות הוא גם מתסכל ומתיש. אבל אם מתייחסים אליו כמו הזדמנות להתחיל מחדש ברגל ימין – הוא יכול להיות תהליך מהנה ומתגמל ואפילו לעשות לכם קל יותר על הנשמה.

בשלב המיון והארגון, יש לכם הזדמנות לפגוש חפצים ופריטים שונים שכבר שכחתם שיש לכם.

זו הזדמנות מדהימה להחליט מחדש מה אתם עושים איתם, לתת להם חיים חדשים בדירה החדשה או פשוט להעביר אותם הלאה (לתרומה, או לפח…). תהליך נכון של מיון חפצים לפני מעבר דירה, נחשב בעל ערך גבוה מאוד של התחדשות פנימית, שיוצרת שקט נפשי לטווח ארוך.

עם שירותי אריזה ופריקה מקצועיים של MULTI – WAY , תקבלו תהליך מיון מקצועי, יעיל ונעים, שיעשה לכם סדר בראש ובנשמה לקראת המעבר.

מתי מתחילים לארוז?

 מועד התחלה של אריזת דירה לקראת מעבר תלוי בגודל הדירה, כמות החפצים, מידת הארגון (או חוסר הארגון) של החפצים השונים בבית וגם – עד כמה אתם עסוקים.

אם התנאים מאפשרים לכם לארוז בנחת, כדאי להתחיל כחודש לפני המעבר בפועל.

חשוב לזכור לארוז בשלבים הראשונים רק חפצים שלא משמשים אתכם ביום יום, כדי שלא תמצאו את עצמכם מחפשים משהו חשוב בין ערימות של ארגזים, שבועיים לפני המעבר.

מצד שני, אם אתם עובדים עם חברת אריזה ופריקה, אתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים – לרוב מספיקים יומיים בערך, כדי לארוז לכם את כל הדירה בצורה מקצועית, מאורגנת ויעילה. בנוסף, חברת אריזה ופריקה מספקת לעיתים קרובות שירות מלא של אריזה הובלה ופריקה ומורידה לכם הרבה מטלות מורכבות מהרשימה.

שלב המיון לקראת אריזה

אריזה לקראת מעבר דירה מתחילה עם מיון חפצים ופריטים שיש לכם בבית. כדי לבצע תהליך מיון אפקטיבי, דאגו שיהיו לכם מספיק ארגזים לארוז בהם את החפצים שאתם לוקחים אתכם בוודאות לדירה החדשה, אבל גם עוד כמה ארגזים ושקיות אשפה גדולות, בתוכן תוכלו לארוז את כל החפצים שמיועדים לאשפה ולתרומה.

שלב אריזת דירה

כדי לארוז בצורה נוחה ומסודרת, כדאי לצבור בבית כמות של קרטונים בגדלים שונים, שיאפשרו לכם לבצע אריזה מהירה ויעילה. מומלץ דווקא להשתמש בקרטונים חדשים ולא ממוחזרים, כי קרטונים שנאספו מהרחוב, או מהקרטוניה, לפעמים מגיעים עם ביצי חרקים ומזיקים אחרים, שיכולים לעבור אתכם לדירה החדשה בלי שתשימו לב.

דגש חשוב נוסף הוא לא לארוז קרטונים כבדים מדי. למשל, אם יש לכם הרבה ספרים בבית, עדיף לחלק אותם על פני כמה ארגזים קטנים ולא לרכז את כולם בקרטון אחד גדול.

חפצים שבירים חשוב לעטוף היטב בנייר שימנע שבירה, אבל גם לזכור לסמן בצורה בולטת על הקרטון, שיש בתוכו חפצים שבירים.

בנוסף, חשוב לסמן כל קרטון בהתאם לתכולה שלו אבל גם לציין לאיזה חדר הוא מיועד בבית החדש – כדי שיהיה יותר קל לפרוק בצורה מסודרת.

לבסוף, ארזו בנפרד כמה ארגזים עם כל הדברים שבטוח תצטרכו לימים הראשונים בדירה החדשה – כלי מטבח שימושיים, בגדים ליום יום, צעצועים לילדים, מוסיקה וכל דבר שיכול לעזור לכם לעבור את הימים הראשונים בקלות.

שירותי אריזה ופריקה

אריזה ופריקה מעבר דירה - למה כדאי לקחת חברה מקצועית?

אם החלטתם לבצע את המעבר בעזרת חברת אריזה ופריקה, עם שירות פריקה לאחר המעבר, חשוב לוודא שאתם לוקחים חברה שיודעת לבצע גם את השלב הזה באופן מקצועי, מאורגן ויעיל.

היתרון העיקרי בשירות אריזה ופריקה של MULTI – WAY  הוא רמת המקצועיות הגבוהה של הצוות שמסדר לכם את הבית אחרי המעבר – כי זו העבודה שלנו וזה גם מה שאנחנו אוהבים לעשות!

כך תקבלו בוודאות בית מאורגן ומסודר למופת, ברמה שרק מקצוענים יכולים להגיע אליה.

אבל גם תקבלו שפע של זמן פנוי, שקט נפשי עם המעבר לדירה החדשה ויהיה לכם הרבה יותר קל להסתגל למעבר בנינוחות.

איך להתארגן בבית החדש?

אם החלטתם לטפל בעצמכם בשלב הפריקה בבית החדש, כדאי לפעול בצורה מסודרת, שתאפשר לכם לעבור גם את השלב הזה בשלום. אופן ההתארגנות שלכם בשלב האריזה משפיע ישירות על הפריקה – ככל שתארזו בצורה יותר מאורגנת, תסמנו כראוי את הארגזים, תבצעו העברה ישירה לפי חדרים ותקפידו להיפטר מחפצים מיותרים, יהיה לכם קל יותר לפרוק בצורה יעילה ונעימה.

אחרי שלב ההובלה, בבית החדש, עבודת הפריקה עובדת בסדר הפוך לעומת עבודת אריזה:

אם בשלב האריזה ארזתם קודם את הדברים הכי פחות שימושיים ורק בסוף ארזתם את החפצים השימושיים ביותר – עכשיו תעבדו הפוך – קודם כל תפרקו את כל החפצים הכי שימושיים, הכי יומיומיים, שאתם צריכים לצדכם כדי להירגע, כדי לאכול, כדי לנוח, כדי להתלבש, ללכת לעבודה ולבית הספר. רק אחרי שכל הדברים הבסיסיים בדירה החדשה נמצאים במקומם ויש לכם כל מה שאתם צריכים ליום יום, התחילו לפרוק בזמנכם החופשי גם את החפצים הפחות שימושיים, כמו אלבומי תמונות, ספרי קריאה, פריטי דקורציה וכן הלאה.

לסיכום

אריזה פריקה והובלה לקראת מעבר דירה הם שלבים מורכבים שדורשים הרבה תשומת לב, זמן ומאמץ.  אבל עם MULTI WAY  אתם יכולים להיות רגועים

שירות אריזה ופריקה שהולך אתכם יד ביד מהדירה הישנה לדירה החדשה, עם אנשים שחיים ונושמים סדר וארגון, פריקה הכוללת ארגון ועיצוב אישי של החדרים וכל זה ברמת מקצועיות ללא פשרות – אבל עם כל הלב!

אז בואו ניקח את העניינים לידיים – צרו קשר למידע נוסף!